пятница, 8 июня 2012 г.

Метод проектів в початковій школі




Школа завжди була місцем, у якому учні повинні були правильно мислити. Раніше вважалося, що учень уміє добре думати, якщо він умів висловлювати й аргументувати свою точку зору. У 21 столітті людям треба не лише це. Зараз елементарні операції можуть здійснюватися комп'ютерами, а школярі мають бути готовими сприймати і переробляти інформацію на роботі, в громадському житті та в побуті набагато складнішими і тоншими способами.

Навчити учня вчитися—найголовніша задача вчителя початкової ланки.

З огляду сучасних вимог до вчителя та учня—використання методу проектів дає найкращий результат.

Використовуючи різні методи оцінювання та освітні стандарти як орієнтири у навчанні, вчителі використовують проектний підхід для залучення учнів до автентичної роботи та розвитку необхідних у 21 сторіччі навичок спільної роботи, вирішення проблем і критичного мислення. За умов добре продуманного плану, навчальна програма, заснована на проектному підході, допоможе учням досягти високих результатів, а вчителі отримають корисний досвід.

Навчання за методом проектів – це модель навчання, орієнтована на інтереси учня.




Засвоєння знань та опанування навичок здійснюється через виконання завдань , що заохочують дослідницьку діяльність, результати якої представлені конкретними продуктами.


Навчальний процес, що базується на проектному підході, скеровується Основними запитаннями, які ми ставимо школярам під час навчання. Саме вони пов’язують освітні стандарти та мислення вищих рівнів з реальним світом.
Метод проектів включає різні навчальні стратегії для того, щоб залучити до навчального процесу всіх учнів незалежно від їх індивідуального стилю, темпу та профілю навчання. Часто учні співпрацюють з зовнішніми експертами або членами громади у пошуку відповідей на проблемні питання задля усвідомлення навчального матеріалу та визначення способів та можливих сфер його практичного застосування.


Для підтримки навчального процесу використовуються новітні технології, а для моніторингу діяльності учнів та їх результатів у процесі роботи над проектом - різні типи оцінювання.

Зміни при викладанні за методом проектів


Метод проектів – один з методів навчання в арсеналі вчителя. Він не є панацеєю навчання і не забезпечує засвоєння будь-яких знань та набуття всіх навичок. Вчителі, починаючи використовувати метод проектів, стикаються з багатьма труднощами:

Зміна ролей - змінюються ролі вчителя і учнів, коли вони використовують нові педагогічні та комп’ютерні технології.

Розширення зв’язків— в ході проекту встановлюються нові стосунки усередині класу, між класом та місцевою громадою і з усім світом.

Еволюція поглядів

 Основні ознаки вдалих проектів

Учні знаходяться в центрі навчального процесу.


Проекти сфокусовані на важливих навчальних цілях, що відповідають навчальним програмам та стандартам.

Проекти обумовлені Основними запитаннями.

Навчання за методом проектів передбачає постійне та різноманітне оцінювання.

Проекти пов’язані з реальним життям.

Учні демонструють отримані знання через створений проектний продукт або при презентації результатів проекту.

Комп’ютерні технології підтримують та покращують процес навчання.

Розвиток навичок мислення є невід'ємною частиною роботи над проектами.

Використовуються різноманітні стратегії навчання, які підтримують різні навчальні стилі учнів.







Комментариев нет:

Отправить комментарий